Όλη η αλήθεια για το νερό της καρύδας!

Η καρύδα, ο καρπός του κοκοφοίνικα, περιέχει ένα διαυγές υγρό, το λεγόμενο “νερό της καρύδας”. Έχει γλυκιά γεύση και είναι αρκετά δροσιστικό. Για να μη συγχέεται με το λάδι της καρύδας, το οποίο είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, το νερό είναι ένα διαφανές υγρό, το οποίο περιέχεται στους καρπούς των φρέσκων πράσινων καρύδων που συλλέγονται από τα δέντρα. Μια οπή στο κέντρο του φρούτου παρέχει πρόσβαση στο υγρό και τη σάρκα της καρύδας.

Το νερό της καρύδας είναι δημοφιλές ποτό στις τροπικές χώρες, όπου είναι διαθέσιμο φρέσκο, κονσερβοποιημένο ή εμφιαλωμένο.

Τα οφέλη στην υγεία από το νερό της καρύδας επικεντρώνονται στα εξής:

dav

  • Μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Απώλεια βάρους.
  • Αύξηση της αθλητικής επίδοσης.
  • Αύξηση παραγωγής ενέργειας.
  • Μείωση χοληστερόλης.
  • Απαλοιφή κυτταρίτιδας.
  • Χαλάρωση των μυών από την ένταση.

Ένα φλιτζάνι νερού καρύδας (περίπου 240 g) περιέχει 46 θερμίδες, καθώς και:

  • Υδατάνθρακες: 9 g
  • Φυτικές Ίνες: 3 g
  • Πρωτεΐνες: 2 g
  • Βιταμίνη C: 10% Σ.Η.Π.*
  • Μαγνήσιο: 15% Σ.Η.Π.*
  • Μαγγάνιο: 17% Σ.Η.Π.*
  • Κάλιο: 17% Σ.Η.Π.*
  • Νάτριο: 11% Σ.Η.Π.*
  • Ασβέστιο: 6% Σ.Η.Π.*
    * Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη (Σ.Η.Π)

dav

Το νερό της καρύδας είναι αποτελεσματικό για την αναπλήρωση υγρών και ηλεκτρολυτών μετά την άσκηση, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, ενώ περιέχει λιγότερους υδατάνθρακες σε σύγκριση με τα άλλα “αθλητικά – ενεργειακά ποτά” (energy drinks). Πιο συγκεκριμένα, περιέχει μόνο 4,5% υδατάνθρακες, ενώ τα συνήθη αθλητικά ποτά περιέχουν 6-8%. Είναι κατάλληλο για αθλητές που προσπαθούν να ελέγξουν την πρόσληψη ζάχαρης και να ενυδατωθούν. Για τους περιστασιακά αθλούμενους, μπορεί να είναι μία καλή πηγή ενυδάτωσης, χαμηλής περιεκτικότητας σε σάκχαρα, έπειτα από προπόνηση.

Ο καλύτερος τρόπος να καταναλώσετε το νερό καρύδας είναι να έχετε στη διάθεσή σας μία φρέσκια καρύδα! Αλλά εάν δεν εκτρέφετε κοκοφοίνικες στην αυλή σας ή εάν έχετε βαρεθεί να ανοίγετε καρύδες καθημερινά, μπορείτε απλά να χρησιμοποιήσετε το DOC Hydralyte.

Οι ηλεκτρολύτες επηρεάζουν τη συγκέντρωση του νερού, το pH του αίματος, τη λειτουργία του μυϊκού συστήματος, καθώς και άλλες σημαντικές διεργασίες του ουργανισμού. Χάνετε ηλεκτρολύτες όταν ιδρώνετε, επομένως πρέπει να τους αντικαταστήσετε με πόσιμα υγρά.

Τα συμπτώματα της έλλειψης ηλεκτρολυτών ποικίλλουν, ανάλογα με το ποιοί ηλεκτρολύτες επηρεάστηκαν περισσότερο. Τα συνηθισμένα περιλαμβάνουν:

  • Ναυτία
  • Λήθαργο
  • Κατακράτηση υγρών

Επίσης, οι ακραίες διακυμάνσεις στις συγκεντρώσεις των ηλεκτρολυτών μπορεί να είναι απειλητικές για την υγεία. Εάν έχετε τα ακόλουθα συμπτώματα, συμβουλευτείτε άμεσα το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας:

  • Σύγχυση ή ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς
  • Σοβαρή μυϊκή αδυναμία ή κόπωση
  • Γρήγορο ή ανώμαλο καρδιακό παλμό
  • Πόνο στο στήθος

Για να αποφύγετε αυτές τις καταστάσεις, πρέπει να διατηρήσετε τέλεια την ισορροπία των ηλεκτρολυτών στον οργανισμό σας.
Το DOC Hydralyte προσφέρει την ιδανική συγκέντρωση ηλεκτρολυτών που χρειάζεστε, και μάλιστα με ακαταμάχητη γεύση κερασιού!
Η επιλογή είναι δική σας.
DOC Pharma A.E.

2-HYDRALYTE-sales organizer presentation-01
DOC HYDRALYTE
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Powered by WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: